معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری، از مندوی مواد ارتزاقی بگرامی دیدار به عمل آورد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، به منظور ارزیابی قیم مواد اولیه، تأسیسات موجود در مندوی بگرامی، شناسایی ضعف ها و برخی مسایل دیگر، از مندوی مواد ارتزاقی بازدید کرده و در زمینه با برخی از اعضای اتحادیه مواد اولیه، صحبت نمود.

آقای مهمند، روی تلاش های بیشتر تاجران این مندوی در ساخت و ساز و معیاری سازی دکاکین و گدام های محل تأکید ورزیده و از همکاری رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری به منظور ایجاد امکانات لازم جهت عرضه خدمات بهتر اطمینان داد. وی، از تمام تاجران مواد ارتزاقی کشور خواست تا به احترام ماه مبارک رمضان و در نظرداشت مشکلات اقتصادی مردم، مسوولیت ایمانی و وجدانی خویش را در زمینه  کمک و یاری به مردم نیازمند کشور، ایفا نمایند.

تاجران و دکانداران مندوی بگرامی،‌ از کاهش نرخ مواد اولیه به احترام ماه مبارک رمضان و ایجاد تخفیف های لازم در بخش قیم مواد اولیه اطمینان دادند. آنها، ازعدم تأمین امکانات لازم در قسمت تاسیسات این مندوی انتقاد نموده و خواهان توجه لازم ادارات ذیربط حکومتی در جهت ساخت تأسیسات بیشتر، کانکریت ریزی راه های منتهی به مندوی و برخی تسهیلات دیگر، گردیدند.