ملاقات معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری افغانستان با سرپرست وزارت امور خارجه کشور

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری، با محترم مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان در مقر آن وزارت ملاقات کرده و پیرامون مشکلات سکتور خصوصی و همکاری آن وزارت بحث و تبادل نظر نمود.
 
در این نشست، محترم خیرالدین مایل احمدی در مورد چالش های موجود تجارتی و مشکلات سکتور خصوصی از جمله مشکلات ویزای تاجران و سفر های تجارتی به کشورهای که تاجران افغان با آنها داد و ستد تجارتی دارند و همچنان بعضی از مشکلات دیگر سکتور خصوصی را با سرپرست وزارت امور خارجه شریک ساخته و خواهان همکاری آن وزارت در جهت رفع مشکلات موجود گردید.
 
محترم مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای مایل و استماع مشکلات موجود، وعده سپرد که این وزارت به خاطر توسعه تجارت با کشور های مختلف و همچنان حل مشکلات تجارتی و ایجاد تسهیلات بیشتر برای تاجران کشور تلاش نموده و در این زمینه هر نوع همکاری لازم را خواهند نمود. وی افزود که این وزارت به خاطر تشویق و برگشت تاجران و سرمایه گذاران افغان مقیم خارج از کشور تلاش نموده و از آنان می خواهد تا به کشور برگشته و در داخل افغانستان سرمایه گذاری نمایند.