ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری با سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی امارت اسلامی افغانستان

محترمان محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان، انجنیر سید جاوید برهان رئیس روابط بین الملل هیات مدیره، شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، ذکریا بریالی، عصمت الله وردک و ضیاءالدین اچکزی اعضای هیات مدیره اتاق و انجیر جلیل حریف عضو هیات مدیره اتاق کابل با محترم حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی امارت اسلامی افغانستان ملاقات کرده و ضمن اظهار تبریکی به ایشان، پیرامون همکاری های مشترک و حل مشکلات سرمایه گذاران افغان در سکتور ساختمانی بحث و تبادل نظر نمودند.
 
محترم محمد یونس مهمند، تقرر محترم حمدالله نعمانی را به حیث سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی تبریک گفته و به همکاری مشترک و بیشتر هردو ارگان تأکید ورزید.
آقای مهمند، در رابطه به نقش سکتور خصوصی در توسعه شهری و ساختمان سازی صحبت نموده و در قسمت رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران کشور در سکتور ساختمان خواهان ایجاد یک کمیته مشترک کاری میان وزارت شهرسازی و اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان گردید.
 
محترم شفیق الله عطایی، در مورد تاریچه طولانی و فعالیت تجاری و اقتصادی اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان و همچنان دستاورد های آن در طی بیش از 90 سال در سطح ملی و بین المللی معلومات مفصل ارائه کرده، همکاری و هماهنگی مشترک میان دو ارگان را در جهت حل مشکلات تجار و سرمایه گذاران در سکتور ساختمان و ایجاد اشتغال برای هزاران تن از هموطنان مهم خواند.
 
محترم حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان، آمدن امنیت در کشور را یک فرصت خوب برای رشد اقتصاد و جلب سرمایه گذاری در کشور دانسته و از همکاری نزدیک این وزارت با اتاق در بخش های ساختمانی و توسعه شهری و همچنان حل مشکلات سکتور خصوصی و سرمایه گذاران کشور اطمینان داد.